måndag, juli 27, 2009

NY BLOGG IGEN!!!

Fan vad jag e krånglig men jag har en liten suprize till er superfina läsare! Alla mina inlägg från förra bloggen är sparade och nu flyttade till en ny adress (tyvär gick det inte från blogg.se till blogspot utan endast till wordpress).

Allt detta blev möjligt med hjälp av MissJS ! Så tack så mkt till henne! Adressen är:

www.cupcakeskcal.wordpress.com

PUSS <3<3<3 och hoppas ni gillar den x2-nya bloggen! <3

UPDATE: sorry alla!!! jag skrev fel länk! fixat nu! puss!

6 kommentarer:

  1. Nu hänger jag inte med, vilken blogg har du?? kram


    www.metrobloggen.se/anorexiasize

    SvaraRadera
  2. Länken funkar inte?

    Kul iaf med en ny blogg :)

    SvaraRadera
  3. cupcakeskcal.webpress.com funkar inte :O :(

    Hoppas du haft det bäst <3

    SvaraRadera
  4. Skönt att du fixat dig en ny blogg :)

    SvaraRadera