måndag, juli 27, 2009

läs: VIKTIGT!

Hej allihopa!

Till er som inte fått informationen så ursäktar jag för att gamla bloggen inte fungerar just nu. Bloggen blev borttagen av blogg.se pga ProAna innehåll (vilket jag dock i tidigare inlägg beskrev var en term jag ogillar), jag har nu gått med på att göra förändringar i bloggen för att vrida dess innehåll åt ett ickeproana håll och detta kan ta ett tag. Tills dess så kan ni läsa vidare om mitt liv på min nya bloggadress här.

Är nog inte många som läser det här nu eftersom att jag medelat ca 20 personer om min förflyttning men ni som läser detta vill jag be om en tjänst:

Skulle vara underbart om ni kunde kommentera det här inlägget med vad ni ärligt tycker om att jag måste förändra bloggen och min tillfälliga (eller kanske fasta) förflyttning från blogg.se för jag själv är inte säker på att ag vill tillbaka till den sidan utan kanske väljer att fortsätta här!

tack alla fina som finns där ute, jag finns med er <3 !

UPDATE: blogg.se råder mig att skaffa wordpress om jag vill fortsätta att skriva som vanligt i min gamla blogg? Vet någon vad detta är? kram

7 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska behålla denna istället om de nu säger att du måste ändra på innehållet så du inte kan ge tips, motivaton, thinspo osv, då kanske det är bättre här istället - om det nu ÄR vad du vill göra i din blogg. Om inte, bara skriva om dina dagar, intag osv kan du ju behålla den. :)

    SvaraRadera
  2. Om du kan skriva som vanligt på Wordpress och få med alla dina inlägg från blogg.se dit så tycker jag du ska köra på det! Jag vet att wordpress är en bra sida, snygg dessutom.

    Men om du inte får med dina inlägg kan du lika gärna fortsätta här på blogspot, det är också en bra sida.

    Du ska få skriva om vad du vill, det skadar ju förfan ingen!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. du borde ha det som det var, det var skitpeppande! stay strong nu, du kan dehär <3

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att om du vill börja om på nytt nu, som du kanske vill, så borde du kanske fortsätta här. Men din gamla blogg var grym, men det kan ju även den här bli! Har ingen aning vad wordpress är faktiskt, google it! Höhö.

    SvaraRadera
  5. Massa x-tra jobb din stackare.
    Har bara kikat in på Wordpress men det verkar vara en bra sida, Vet dock INTE EN ENDA blogg som finns, men om det är enda stället där du kan ha dina galma inlägg så kanske det är en idé...
    För övrigt så känns det ju som att dom som "la ner" din gamla blogg verkar ganska vettiga haha, dom tipsade i alla fall var du kan ha din Blogg...

    Jag kommer absolut följa med dig var du är hamnar ;)

    Kram Kram, Hoppas promenade gick bra idag :=))

    SvaraRadera
  6. Håll dig till Blogspot, du kommer upptäcka att det är så jävla bra!

    SvaraRadera
  7. fick nästan panik när jag inte hittade din blogg, hehe. blogspot är iaf coolare än blogg. och snyggare. och inte lika buggigt.

    SvaraRadera