måndag, juli 27, 2009

67.2

Hmm, det här är så himla konstigt! Jobbigt också.. bloggen är helt tom, inga inlägg inga tips. Har ju fortfarande tillgång till min gamla blogg men inte fan kan kopiera över varnede inlägg >.< Jag hoppas verkligen att ni läsare hittar hit tillslut, för era kommentarer hjälper mig verkligen igenom det här!

67,2 visade vågen idag (btw sp e min mens sen) vilket är bra. MYCKET, ja, men mindre än igår. Dock mer än för 1 år sen >.< ! fakkkkkkkk well well, känns som om min mes kommer att komma snart dock.. den där känslan i kroppen man har och så gör mina bröst ont. Känns som om någon opererat in en tegelsten i vardera bröst! haha!

Idag fck jag avbryta fastan med en liten bit ost och soppa med majs och keso på 115 kcal så jag gissar att jag hamnade på 130 för idag (exklusive zero och tuggummi (; )

well well, vi hörs. Hoppas jag!

xoxo

7 kommentarer:

  1. Jävla skit att du inte får med dig dina inlägg! Men fortsätt här på Blogspot då! Och oroa dig inte över läsarna, vi hittar dig. :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, du kan lita på att jag fortsätter! :)

    SvaraRadera
  3. 1. bra jobbat :D
    2. fan va hemskt att din blogg blev raderad, har hänt mig med
    3. har de flesta anabloggar som mina länkar (de som är förkortningar) om du glömt någon, och ja kommer def. fortsätta läsa :)

    SvaraRadera
  4. blogspot äger, kanska enkelt att fixa med designen när man väl har lärt sig :) blogg.se har alltid varit såna nazi-svin.. tycker du ska stanna här, folk hittar :)

    SvaraRadera
  5. Jag funderar på o flytta tillbaka min till blogspot som jag hade innan. Har hört/läst av flera att blogg.se raderar bloggar som dom anser är opassande :/ Vafan! Skitsurt när allt man har skrivit försvinner..

    Tycker att du ska forsätta blogga här. Blogspot raderar ju iaf inte bloggar pga innehållet :) Fast, jag kommer följa din blogg vart du än flyttar den.. :)

    SvaraRadera
  6. varför raderade hon din blogg för?!?! :o

    SvaraRadera
  7. Kämpa på gumman!
    Tillsammans är vi starka!
    <3

    SvaraRadera